10/25/2014

Pikamuutos

 
 
Haikailin aiemmin uusista huonekaluista. Vielä ei lähdetty huonekalukauppaan, vaan tuunailtiin vanhoja. Eli jalat pois beståsta ja siinä on uusi tv-taso. Omaan silmään muutos oli suuri, nyt silmä on jo tottunut. Ja mikä parasta; leluja ja muuta roinaa ei tarvitse enää kerätä tason alta.





Sohvapöytäähän kuva kaipaisi.
Minun ikisuosikki Normann Copenhagenin Tablo on alkanut vähän kyllästyttämään, sillä sitä näkyy nykyään joka toisessa sisustuskuvassa. Tein pari taidokasta muokkausta miltä olohuone näyttäisi pöydän kera. Hayn tarjotinpöytää (kuvassa oikealla) en ole koskaan ajatellut itselle, joten se tuntuisi piristävältä vaihtoehdolta, vaikka se onkin niissä lopuissa sisustuskuvissa ja sisustajan kodeissa, joissa Tablo ei ole. En kuitenkaan usko että siihen lopulta päätyisin. Muita pöytäehdokkaita on vähän, Muuton Round (kuvassa vasemmalla) olisi kyllä mieluinen, mutta vähän kalliimpi. Välillä olen miettinyt pyöreää puista (koivuista tai valkoiseksi maalattua) ysäripöytää sohvapöydäksi, jos sellainen kävelee vastaan, voi olla että otan sen mukaani.
 
 




Mukavaa viikonlopun jatkoa !!
 
 
 
 

2 kommenttia:

  1. Meillä on bestå ilman jalkoja. Hetken silloin kokeilin jalkojen kanssa mutta jotenkin en tykännyt kun tv muutenkin niin iso. Samoja pöytähaaveita itsekin miettinyt, mutta jos vielä tyytyisi entiseen. Jaksaisi vaan sille alkaa maalisutia näyttämään.

    VastaaPoista
  2. Nätiltä näyttää ja jalattomuus on kiva idea - ihan eri näköinen.
    Mä olen pohtinut myös olohuoneen pöytää melko paljon, kun tämä nykyinen on yksikseen aika pieni.
    Teille sopisi kumpainen noista vain, itse olen tykännyt Haysta tosi paljon. :)

    VastaaPoista

Mukavaa että vierailit blogissani. Toivottavasti jätät pienen merkin käynnistäsi. Huomaathan että yli kolme päivää vanhoihin teksteihin minulla on päällä kommenttien valvonta, että huomaan vanhoihin teksteihin mahdollisesti tulleet kommentit.