11/18/2012

Joulu - Diy pallot



Aiemmassa joulupostauksessa näkyikin muutamia tekemiäni palloja. Nämä olen tehnyt viime jouluksi ja ideaa olen tietysti saanut jostain blogista. Itse tulostin mieleisiä kirjoituksia A4 paperille (eli ihan tavallinen suht paksu paperi taipui näihin), mm. joulunuotteja, eri maiden joulutervehdyksiä sekä Merry Christmas- tekstiä. Paperit suikaloidaan ja liimaillaan kimalleliimalla pallon päälle. Meillä näihin palloihin peittyi vanhat vihreät pallot.

Erilaisia palloja saakin tehtyä erilaisia tekstejä ja fontteja vaihtelemalla.


 



 
IMG_3746
 
 
 
 
IMG_3750


IMG_3764

Itse menen huomenna Tiimariin käymään ja katselemaan pitkästä aikaa, josko sitä jotakin askartelisipaskartelisi.
 
 

5 kommenttia:

  1. Kauniita! Mun piti näitä tehdä jo viime jouluksi, saa nähdä saanko tänä vuonnakaan aikaiseksi. Hyvä idea tuo tekstien tulostaminen niin saa aiheeseen sopivaa.

    Sulla muuten on tuossa sivupalkissa vielä mulle vanha blogin nimi, olisin iloinen jos ehdit sen joskus vaihtaa Harakanpesästä muotoon Puistolassa. :)

    VastaaPoista
  2. Johanna - Kiitos :)

    Petra - Mullakin nämä aikaiseksi saamiset tulee vähän sykäyksittäin. ;) Vaihdoin, Puistolan blogiluetteloon, monta kertaa on pitänyt, mutta usein olen kännykällä netissä ja sillä ei sitten ikinä jaksa, mutta nyt aloin heti tuumasta toimeen, jes :)

    VastaaPoista
  3. Ompas kivoja pallukoita! :) Hyvä idea!

    VastaaPoista

Mukavaa että vierailit blogissani. Toivottavasti jätät pienen merkin käynnistäsi. Huomaathan että yli kolme päivää vanhoihin teksteihin minulla on päällä kommenttien valvonta, että huomaan vanhoihin teksteihin mahdollisesti tulleet kommentit.