10/03/2012

Syksy sisälle


Tavallisilla kauppareissuilla harhaudun nykyään kukkaosastolle. Uusia kukkia, (samalla ruukut!), ihania yhdistelmiä.

Yhden syyskukan ostin myös sisälle, en tiedä kauanko viihtyy, mutta viihtyy sen ajankuin haluaa. Liekö tämä nyt Erica, vai calluna vai ihan vaan kanerva! Vaahteranlehdet naapurin puusta ;)

IMG_0841p
 
 Prismasta löytyi myös seuraava ruukku, ja havukasvi.
 
IMG_0837p
 
 
 
 
IMG_0838p
 
 
 
IMG_0843p
 
 
 
 
IMG_0845p
 
 
 
IMG_0849p
 
 
 
 
IMG_0851p
 
 
 
IMG_0854p
 
 
 
 
 
 Minulla(kin) on tullut vietettyä viime päivät Pinterestissä. Joku aika sitten jo kirjauduin, mutta aloin kuitenkin epäröimään kuvien lainauksessa, mutta nyt uskaltauduin uudestaan, aika koukuttavaa puuhaa sanon minä! Jos haluat käydä katsomassa minun pinnauksia niin, Klik. Erityisen innoissani olen lastenhuoneen kuvista, sillä minulla on nyt meidän lastenhuoneen inspiraatio ihan hukassa, on niin miljoonia vaihtoehtoja, enkä osaa päättää. Jos sinulla on pinterestissä sivut, niin laita oma sivusi kommentteihin niin voin käydä kurkkaan.



Kannattaa muuten klikkautua nyt blogini lukijaksi, ensi viikolla olisi tiedossa tämän blogin eka arvonta! :)

 


 

2 kommenttia:

  1. Kauniita nuo hankkimasi kukat ja ihania kuvia, itsekin olen harkinnut juuri esim. Callunan hankintaa sisälle! Varistaakohan se paljon?

    Olen muuten varmaan yksi uusimmista lukijoistasi, en muista olenko sanonut vielä moi. :) MOI.

    VastaaPoista
  2. Nieinda - Moi, tervetuloa lukijaksi, kiva kun löysit tänne :)

    Voihan se olla että varistaa sisällä lämpimässä. Vielä en tiedä, kun ostin sen vasta tänään. Minä olen vähän huono kastelemaan kukkis, ja silloin varmasti ainakin alkaa karisemaan kun unohtaa kovin pitkäksi aikaa. :)

    VastaaPoista

Mukavaa että vierailit blogissani. Toivottavasti jätät pienen merkin käynnistäsi. Huomaathan että yli kolme päivää vanhoihin teksteihin minulla on päällä kommenttien valvonta, että huomaan vanhoihin teksteihin mahdollisesti tulleet kommentit.