8/25/2012

Soffat

 
 
Aiemmin kirjoittelin sohvista, mitkä olimme tilanneet. Sohville luvattiin 3-8 vko toimitusaikaa, ja sohvat saapuivat viimeisenä päivänä kun 8 viikkoa oli kulumassa umpeen. Sohvat olivat juuri niin ihanat kuin toivoimmekin. Valkoiset ja jämäkät <3
 
Sohvat ovatkin vilahdelleen muutamissa kuvissa. Sohvat siis ovat Iskun Rufus- sohvat valkoisina; 3-istuttava sekä 1-istuttava (daa eli nojatuoli!).
 
 
 
Nojatuoli on ihana istuttava. Se onkin muotoutunut minun paikaksi ja mies rötköttää sohvalla ;)
 
Nojatuolin viereen tarvitsisi lattiavalaisimen, mutta minulla ei ole oikein mitään inspiraatiota siihen, millaisesta tykkäisin ja mikä sopisi sohvan kanssa.
 
 
Me olemme olleet tosi tyytyväisiä valkoisiin nahkasohviin ainakin toistaiseksi. Laitoimme heti nahan suoja-aineen sohviin ja muutenkin olen aika neuroottisesti pyyhkinyt niitä. Monesti pidän myös vilttiä alla jos istun vähänkään tummilla housuilla. Kahdella vieraalla on lähtenyt jo housuista mustaa  sohviin ja minä olen joutunut vaivautuneena sanomaan, että taitaa vähän lähtä väriä, ei paniikkia. Eli tästä edes pitää pyytää ottamaan housut pois tai aina pitää vilttiä alla jos on vähäänkään uuden näköiset tummat housut! :) Onneksi tahrat on lähtenyt pois, ihan pyyhkimällä. Yhtä tahraa olen joutunut hinkkaamaan ihan todella (kuulakärkikynän käden pidikeosan kumista lähti sinistä väriä) Vesi, nahanpesuaine, marseillesaippua, universal stone hyödynnetty ja tahraa ei enää ole, huh)

4 kommenttia:

  1. On ne upeat, pakko myöntää! :)

    VastaaPoista
  2. Niin on, ja niin on myös sinun oma sohva : )

    VastaaPoista
  3. Ihanat sohvat! Tykkään blogistasi, olen uusi lukija.=)

    Mulla menee hermot meidän valkoisen nahkasohvan kanssa. Suojasuihketta laitettu, mutta mustista tyynyistä lähtee väriä ja selkänoja on jo harmahtava. Ei lähde millään! Eli ei kannata mustia koristetyynyjä käyttää.=( Istuinosa on suojattu valkoisella torkkupeitolla, koska en jaksa koko ajan vahtia millaisilla housuilla siinä istutaan. Muuten ihana sohva.<3 Täytyy vielä yrittää jynssätä marseillesaippualla. Sitäkin kerran vähän kokeilin, mutta en jaksanut kunnolla hinkata.

    VastaaPoista

Mukavaa että vierailit blogissani. Toivottavasti jätät pienen merkin käynnistäsi. Huomaathan että yli kolme päivää vanhoihin teksteihin minulla on päällä kommenttien valvonta, että huomaan vanhoihin teksteihin mahdollisesti tulleet kommentit.